جمعه 7 ارديبهشت 1403
 داور رشته پوستر جشنواره تجسمی فجر:ارتباط مستمری بین استادان و هنرمندان جوان فراهم شود بازگشت
 

عضو هيأت داوران رشته پوستر گفت:اميدوارم در پايان اين دوره از جشنواره برنامه‌ريزي‌هايي براي برگزاري كارگاه و ارتباط مستمر استادان و هنرمندان جوان با يكديگر فراهم شود.

مسعود نجابتي داور رشته پوستر سومين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر گفت: برگزاري جشنواره‌ها شكل بسيار مناسبي براي شناخت هنرمندان نخبه است و فرصتي ايجاد مي‌كند تا اين هنرمندان بتوانند توانايي‌هاي خود را به نمايش بگذارند.

وي افزود: متأسفانه با پايان يافتن جشنواره‌ها اين هنرمندان نخبه را به حال خود رها می شوند و تا برگزاري جشنواره‌هاي بعد هيچ مواجهه‌اي با آنها نداريم كه اين مساله به هنر كشور لطمه می زند و ممكن است بسياري از اين هنرمندان را بي‌انگيزه كند.

اين هنرمند گرافيست ادامه داد: عدم برنامه‌ريزي براي پرورش استعدادهايي كه در جريان برگزاري جشنواره‌ها كشف مي‌شوند اساسي‌ترين مشكل برگزاري جشنواه‌ها محسوب مي‌شود، نبايد تنها به اعلام آمار ارسالي و اهداي جوايز اكتفا شود بلكه نياز است شرايطي ايجاد كنيم كه اين هنرمندان طي سال با استادان در ارتباط باشند.

داور رشته پوستر سومين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر گفت: اميدوارم در پايان اين دوره از جشنواره برنامه‌ريزي‌هايي براي برگزاري كارگاه و ارتباط مستمر استادان و هنرمندان جوان با يكديگر فراهم شود.

سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تا 13اسفند ماه ادامه دارد.

7/12/1389

روابط عمومی

سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر

تاريخ خبر:  1389/12/07