جمعه 31 فروردين 1403
 دومین روز همایش علمی سومین جشنواره بین¬المللی هنرهای تجسمی فجر برگزار شد بازگشت
 

همایش علمی سومین این جشنواره روز گذشته در موزه هنرهای معاصر برگزار شد و با برگزاری میزگرد هنر انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره بین­المللی هنرهای تجسمی فجر، همایش علمی سومین این جشنواره روز گذشته در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

دكتر كامران افشار مهاجر پيرامون «بررسي تحولات و چالش‌هاي گرافيك معاصر ايران»، سميه علي‌پور مقاله مشترک خود با اصغر كفشچيان مقدم را با موضوع «پژوهشي پيرامون تصوير فرشتگان در آثار نقاشان ده سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي»ارائه کرد.

دكتر علي عباسي با حضور در اين همايش «طرح‌واره تنشي فرآيند گفتمان در تابلوي «ذوالجناح» اثر كاظم چليپا» را براي حاضران ارائه كرده و ژرارد كاريس (هلند) پژوهشگر عرصه هنر هم با حضور در اين همايش «خلاقيت در هنر با محور پنتاگونيسم» شرح کرد.

در پایان این همایش هم میزگرد هنر انقلاب اسلامی با حضور ايرج اسكندري، عبدالمجيد حسيني‌راد، احمد رضا دالوند و مرتضي گودرزي ديباج برگزار شد.

سومين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته هاي نقاشي، پوستر، سفال و سراميك، عكاسي، نگارگري، كاريكاتور و خوشنويسي در تهران، 23استان، جزيره كيش و شش كشور تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.

27/11/1389

روابط عمومي

سومين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر

تاريخ خبر:  1389/11/27